HR-visie van de toekomst: authenticiteit

HR-visie van de toekomst: authenticiteit

Medewerkers voelen zich op hun best als ze in hun job dingen kunnen doen waar ze écht goed in zijn. Iedere medewerker, los van de functie, moet zijn job als het ware ‘uitstralen’. Enkel op die manier kan een onderneming zich onderscheiden. Niet alleen de baas, maar ook de medewerkers moeten zich op hun plaats voelen en met hart en ziel aan de slag gaan. Het werk ligt in het verlengde van het kunnen en kennen, men is bereid om te investeren in opleidingen om dat kunnen en de kennis systematisch te vergroten en men heeft constant het gevoel dat het werk een stuk is van het totale levenswerk.

Laat medewerkers, binnen het kader van de bedrijfsmissie en -visie, vooral zichzelf doelstellingen opleggen. Zoek doelstellingen die mensen enthousiasmeren en niet verkrampen. Pas dan merken klanten dat de klantvriendelijkheid van de verkoper niet gespeeld, maar gemeend en authentiek is.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *