Getuigenis: Silke Tommelin

Getuigenis: Silke Tommelin

Silke Tommelin‘Onze slogan ‘Drankenhandel Tommelin voor verrassend gezellige momenten’ heeft in de winkel een opvallende plaats gekregen. Zelfs klanten spreken ons erover aan en bevestigen ons dat ze onze slagzin aan den lijve hebben mogen ondervinden. Dat geeft ons en het personeel elke keer een geweldige boost. Bovendien kon ik alle marketingtechnieken die ik op de hogeschool heb geleerd, nu ook toepassen in de praktijk.

Dankzij de PMO-Adviesraad zijn we er met mijn ouders en zus in geslaagd om samen met ons personeel een gemeenschappelijke toekomstdroom na te jagen. Op een teamdag hebben we onderzocht welke linken we konden maken tussen de bedrijfsdromen van het management en die van het personeel. Vroeger deden we allemaal hard ons best, maar we mankeerden een gemeenschappelijk doel. Nu is iedereen, zowel het managementteam als het personeel, zich veel bewuster van onze gezamenlijke missie en visie.’

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *